ASTRU 3B SME LADILI AKO O ŽIVOT ! Časť 1.
Pridal Luteran Dátum February 05 2012 20:12:20
Uplynulé dva týždne sa mi hlboko vryjú do pamäti. Za tých 30 rokov odkedy pôsobím v satelitnej technike som už zažil všeličo, toto však bola mimoriadna situácia ako hrom. Nepamätám si, kedy sme zaspávali a kedy vstávali, pamätám si len na stovky naladených prijímačov, milých i pojašených zákazníkov a neuveriteľné príbehy, ktoré Vám postupne budem prinášať vo forme seriálu. Do 13.1.2012 sme ešte s vypätím posledným síl dokázali prelaďovať prijímače za 3 eur, potom ale nastala katastrofa...
Podrobné novinky
Uplynulé dva týždne sa mi hlboko vryjú do pamäti.

Za tých 30 rokov odkedy pôsobím v satelitnej technike som už zažil všeličo, toto však bola mimoriadna situácia ako hrom.

Nepamätám si, kedy sme zaspávali a kedy vstávali, pamätám si len na stovky naladených prijímačov, milých i pojašených zákazníkov a neuveriteľné príbehy, ktoré Vám postupne budem prinášať vo forme seriálu.

Do 13.1.2012 sme ešte s vypätím posledným síl dokázali prelaďovať prijímače za 3 eur, potom ale nastala katastrofa.

Ak sme 13.1. naladili nejakých 40 prijímačov, 14.1. a to bola sobota sa ich odrazu objavilo 50 a tri telefónne linky sme si po hodine prestali všímať.

Nedalo sa zvládnuť zbieranie prijímačov, odpovedať na nezmyselné otázky a zároveň prelaďovať.

Za pochodu sme si vytvorili 4 pracoviská na ladenie a potom to už bola len pásová a strojová práca, kedy bolo treba okamžite reagovať na danú situáciu.

Keď Vám v rade od rána čaká 50 nervóznych zákazníkov, musíte situáciu riešiť s chladným rozumom.

Prvá zmena cien ladenia pomohla vyselektovať zákazníkov, ktorí si mysleli, že to snáď budeme robiť zadarmo.

Tí sa pokúšali hľadať šťastie inde.

Nárast zákazníkov však radikálne pokračoval a dochádzalo k nenormálnym stavom.

Hádky zákazníkov o miesto v rade vyústilo do stavu, kedy sa niektorí z nich začali dožadovať možnosti expresného ladenia za príplatok.

Tomu som odolával až do 1.2.2012, potom už bola situácia maximálne kritická. Už sme ako ľudia nevládali a bolo nutné masu záujemcov usmerniť novým, ďaleko "tvrdším" cenníkom.

Pokračovanie čoskoro.