Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
ČO ROBIŤ A PRE KOHO SAT + TV + IPTV / 1. POKR. |
Je ešte šanca zachrániť česť profesie SAT + TV, pridaním sa do branže IPTV ?
Kolega sa mi sťažoval, že končí s nakupovaním vecí na sklad.
Prečo ?
Jeho veľký obchodný partner ho podrazil.
A bývalí partneri predajcovia tiež.
Zrušili predajne, nič nemajú na sklade, nemajú žiadnych ľudí na krku.
Podnikajú z garáže, auta a hlavne cez pokútne inzeráty.
Objednávajú si veci z Číny s dopravou zadarmo, bez cla, bez vybavovačiek.
No skúste konkurovať takýmto podmienkam na trhu !
No určite to sa nedá.
Teraz už ale ide o čo ?
Má tu ešte význam, aby sme sa my poslední mohykáni s klasickými predajňami a slušnými spôsobmi naozaj pokúsili niečo spolu urobiť ?
A presne a jasne definovať, kto je kto.
Lebo my nechceme mať nič s podvodníkmi typu jedna malá garáž, ale ani s obchodníkmi typu obrovská garáž.
To je taká, kde predávajú všetko a najradšej majú to, keď zákazníkovi predajú a potom sa už nestarajú, lebo už DOBRE ZAROBILI !
A tu je to tajomstvo, cez ktoré sa jedine dá možno ešte zachrániť česť SAT + TV + IPTV partnerov dokopy.
Vytvoriť jednu obrovskú rýdzo slovenskú spoločnosť z toho množstva malých predajní.
Začneme tým, že tu znova otvoríme možnosť voľnej registrácie na diskusiu.
Určite sa pamätáte, prečo pred rokmi bola zatvorená.
A všetky tie vtedajšie vulgárnosti a ataky boli práve vo veci odhalenia praktík tzv. " veľkých hráčov na trhu SAT + TV ".
Tak to teda ešte raz skúsme a možno časom sa diskusia rozbehne.
........................................................................................................................................................................
AKO VZNIKALI SK SAT FIRMY ?
V jednom slovenskom mestečku žil DJ, ktorý začal podnikať v branži SAT TV.
Najprv v panelákovom byte, neskôr si už kúpil domček a keď sa darilo následne aj sklady.
A firme sa darilo a aj sa štiepenie začalo.
Odišiel zamestnanec a založil konkurenčnú firmu a tej sa tiež darilo.
A keď sa jej darilo až veľmi, odišiel z nej zamestnanec a založil ďalšiu firmu.
A ako jedinému spoločníkovi sa mu príliš nedarilo.
Na to, že to bol veľkoobchod, mesačné tržby pár sto eur, to bola bieda.
Ďalší rok sa to zlepšilo, ale zázraky to žiadne neboli.
Firma sa ocitla v červených číslach.
A tak bolo treba niečo vymyslieť.
A našli sa dvaja noví spoločníci, podnikajúci v úplne inej komodite, ale tá prinášala pekné peniaze.
A tak po dvoch rokoch trápenia sa odrazu firma začala šplhať do zelených čísiel a v roku 2016 už mala tržby vyše 1,5 milióna eur.
Prvému " beťárovi ", ktorý opustil ako prvý firmu DJ sa darilo ešte viac.
Pokračovanie....
 |
Komentáre |
, February 19 2018 11:58:28
Tak to už vyzerá na skutočnú apatiu !
Administrátor povolil voľnú registráciu a vidím tu zatiaľ iba jedného nového člena barančeka.
Aj ten si možno iba overoval, či je to pravda, keďže nič nenapísal.
Pán baranček, nože sa odvážte.
Napíšte a pomôžte všetkým.
Existuje rýdzo slovenská firma, ktorá by dokázala určovať vývoj na trhu SAT + TV + IPTV ? |
, February 19 2018 14:27:51
Ďakujem za reakciu.
A ešte by bolo dobré, keby ste aspoň naznačili, z akého uhla pohľadu takto rezolútne slovenské firmy odmietate. |
, February 19 2018 15:06:27
No prosím, s Vami by sa dalo aj podebatovať, len sa bojím, či aj polemizovať.
Môžem skúsiť ?
Povedzte mi, ktoré programy podľa Vás najviac pozerajú starší ľudia, to sú tí ktorí si vynútene platia SERPO na Skylinku ? |
, February 20 2018 16:07:29
Pán baranček, vďaka.
Podľa toho, čo ste uviedli, je zrejmé, že väčšine ľudí v strednom a vyššom veku by bohate postačovalo pár SK + CZ programov.
A tie by im vedela profesionálna slovenská firma zabezpečiť za omnoho nižšie ceny ako sú teraz. |
, February 20 2018 18:32:28
Pán B., vďaka za úprimnosť i otvorenosť.
Všetko sa odvíja od nás samotných.
A za všetkým sú záujmové skupinky a nad tým všetkým sú peniaze.
Skupinka JOJ teraz už napáda aj distribúciu verejnoprávnej ČT na trhu SK.
Samozrejme, má na to právo, je aktívna, keďže jej ide o peniaze.
Lenže aj takéto veci musia byť vždy v súlade so zákonmi a tie majú v branži TV tiež svoju postupnosť.
Vieme ako vznikla Markíza, vieme ako vznikla JOJ, nehovoriac o Nove a Prime v ČR.
My presadzujme právo a záujmy našich občanov ako koncesionárov a zákazníkov.
V prvom rade si musíme urobiť jasno v pojmoch typu verejnoprávna TV.
A následne v kšeftoch okolo koncesie a autorských práv.
Potom sa vieme posunúť ďalej.
Slovenská profesionálna firma má obrovskú šancu práve kvôli tým všetkým podvodom na trhu SAT + TV + IPTV.
Môžem Vám dať otázku ?
Ako je možné, že tzv. Skylink okrádajú piráti a potom Skylink akože kvôli tomu dvojnásobne okráda Slovákov, je to zákonné a aké vidíte riešenie ? |
, February 21 2018 14:57:15
@barancek
Myslim ze teraz pisete nezmysel: "pretože platiť serpo za pár programov a prísť o skoro všetky české to chce silný žalúdok" .........
Skylink nemoze za to,ze prevadzkovatel TV sa rozhodne zablokovat svoj obsah pre urcity stat.Na to je teda maly pan si myslim a neni to ani v jeho kompetencii.
Nikoho,ani mna netesi servisny poplatok a jeho vyska,ale platim ho,nakolko KVALITOU vysielania poprogramov nema Skylink na Slovensku konkurenciu.Take mnoztsvo HD kanalov a niekede z prvej ruky (vyraz pre distribucnu trasu) ,mi ziadna momentalne ina platforma neponukne. |
, February 21 2018 16:22:24
Pán slax, najprv vďaka za reakciu.
Ja ale súhlasím s barančekom.
A s Vami si rád podebatujem.
Veď ono sa všetko okolo Skylinku ešte iba ukáže.
Čo si myslíte, prečo sa v základe " zadarmo " objavil program Filmbox ?
A prečo Skylink oficiálne vypisuje takéto rozprávky ?
.................................................................................................................................
Balíček Digital
Pre nenáročných divákov
Ste fanúšikom klasickej televíznej zábavy, ale aj napriek tomu by to chcelo vtomu by ste chceli väčší počet programov, ako vám môže ponúknuť TV cez anténu? V balíčku DIGITAL nájdete nie len najsledovanejšie slovenské, ale aj zahraničné programové stanice vrátane niektorých českých. Náš unikátny program s hodinovým časovým omeškaním odľahčí spánok všetkým statočným bojovníkom s únavou. Zanietení komentátori získajú nové podnety z cudzojazyčných spravodajských staníc. Vyznávači kvality ocenia HD rozlíšenie väčšiny programov. A filmoví experti budú nadšení z bezplatného prístupu do obsiahlej videopožičovne v online aplikácii Skylink Live TV, vrátane sekcie pre dospelých od Leo TV. Toto všetko a navyše zákaznícku podporu získate po uhradení Servisného poplatku. |
, February 21 2018 17:09:52
@Luteran,
Filmbox,AXN,Film+ ... ktore si hovoria "filmove kanaly" ,by som ani nepozeral keby mi dake ečko davali za sledovanie .
Podme teda rozobrat temu: Alternativna platforma za Skylink.Berme ako prioritu ale kvalita TV kanalov (rozlisenie,bitrate) . Potom druhy prioritu budeme riesit cenu. |
, February 21 2018 17:30:12
slax, OK.
A teraz k téme kvalita programov.
Ak má niekto 65 inch TV, UHD, má asi iné požiadavky na kvalitu ako ten, kto má TV CRT 51 cm, prípadne LCD do 81 cm.
Možno by preto bolo serióznejšie nechať veci na trh, tak aby sa prispôsobil zákazníkom.
Ak by trh fungoval ako má, zákazníci cenovo citliví by išli logicky najprv k DVB - T a tí náročnejší k SAT TV, pokiaľ by to bolo ako v Nemecku, kde je vysielanie public TV FTA.
Cena týchto základných programov je daná koncesiou.
A z koncesie na Slovensku by sa dalo robiť omnoho viac programov, než to teraz nerobí mediálna mafia. |
, February 21 2018 17:39:08
@Luteran,
ale ak ideme porovnavat kvalitu kabalov cez SCART pre CRT 51cm,alebo LCD kde HDMI je max. pre 720p,tak to naozaj mozme odrazu preskocit kvalitu a ist sa bavit co je najlacnejsie.
Vazim si Vas pan Luteran, svojim casopisom ste boli lidrom a prebornikom v technologiach v ramci SAT oblasti,ale teraz mi pripadate ze sa pokroku bojite a stojite na mieste.
Sem tam tu pridem pozriet na Vas web,ale okrem osocovanie Skylinku,RTVS a neviem koho ,tu veci okolo nvych technologiach nevidim,co ma moc mrzi.Dufam ze moju kritiku nezoberiete zle. |
, February 21 2018 18:08:55
slax, nehrajme sa na falošné hry.
Zabudnite na to, čo bolo a čo si myslíte o mojej osobe.
Argumentujte k faktom, ktoré uvádzam.
Inak potom strácam zápal do diskusie a mám pochybnosti.
Aby som ich nemal, poučte ma, čo je to ten Vami naznačovaný pokrok. |
, February 21 2018 19:03:59
pripravuje sa u nás pár Pantelio White labelov, od jari to bude nové balíčkovanie a tento krok asi mierne pohne trhom, na jeseň už serpo v tejto podobe už zrejme nebude, sledovať pre mňa osobne má význam len SK+CZ verejnoprávne a niekoľko žánrových programov. Všetci sme presýtený ponukou, významné je si vedieť vybrať to, čo ma v daný deň najviac zaujíma. Dnes je pre mňa bombová správa, že Antik spustil novú registráciu IPTV smart boxov, asi aby vedel spoplatniť markízu a joj. V ovzduší cítiť jar ...https://www.youtube.com/watch?v=faTgPI4zZW4 |
, February 21 2018 19:09:56
@Luteran,
pisete: "pokiaľ by to bolo ako v Nemecku, kde je vysielanie public TV FTA" .
Tak tam uz tiez presiel pokrok a HD verzie ktore sa dnes beru ako STANDART su kodovane a spoplatnene.Vid platforma HD+....
Dnes je trhova ekonomika a za vsetko kvalitne sa plati.Takze ked ste koncesionar,tak RTVS vam da kartu a pozerate.Ak chcete ine programy,musite platit to co si vypyta prevadzkovatel.Bud Skylink,alebo Antik,alebo Freesat,alebo ten nezmysel ktory si hovori Pantelio. |
, February 21 2018 19:37:46
slax, dajte pokoj Nemcom, neriešte ich " problémy ".
Nemecko som spomenul ako príklad trhu, kde majú veci hlavu a pätu.
Zatiaľ som sa ale od Vás nedozvedel, čo je to ten pokrok.
3D skapalo ako som predvídal, 4k je zatiaľ v nedohľadne.
Ako študujem, tak študujem a stále neviem.
Ako vyzerá ten pokrok, ktorý som prepásol.
IPTV, OTT - TV, Hybrid TV a či SERPO TV... ? |
, February 25 2018 23:57:27
Realny pokrok, ktory ma vyznam pri TV sluzbe je archiv kvoli preskoceniu reklam, lebo ich mnozstvo je uz za hranicou slusnosti.. HD neberiem ako pokrok ale ako evoluciu. 4K je fajn, ale bez neho kludne pozijeme este dlho-to uz nieje taky skok ako SD-HD.
Jednou z motivacii pre existenciu pantelio, alebo antiksat nemusi byt len lacnejsia ponuka, ale aj sluzby ako nahravanie, archiv a mobilna telka. A co je podstatne najviac, toto su sluzby kvoli udrzaniu internetovych zakaznikov danych operatorov. Ich cielom nieje "znicit" Skylink, ale prave nebyt zniceny napr. telekomom. A preto klasicki predajcovia-neoperatori su tak trochu mimo hry. Ich k tomu tieto firmy nepotrebuju.
Co sa tyka Skylinku a ich SERPO, na ich mieste by som ho zaviedol tiez. Bol by som hlupak, ak by som sa okradal o par milionov mesacne. Marketingovo to sice zbabrali, ale tusili spravne, ze ludia hromadne neodidu a casom sa zabudne. Markizu s ich spoplatnenim mohli kludne poslat dokelu, ak by im pohrozili vyradenim. Minus 600 000 divakov reklamy by zabolelo silno. Predpokladam ale, ze Skylink dostal dobru cenu + nakoniec kvoli tomu ziskali zakaznikov z DVB-T, takze aj im sa tento krok reklamnych stanic oplatil.
Ako tu uz bolo spomenute, najvacsi problem Skylinku a vlastne vsetkych operatorov je nasyteny trh. Pre skylink to bude znamenat len a len pokles trzieb a poctu zakaznikov. Nemaju toho vela co vymysliet. Maximalne pridat nieco zaujimave do zakladnej ponuky, co ich nebude vela stat. |
, February 27 2018 07:16:22
vkv, vďaka, pekná úvaha.
Je evidentné, že ste v branži.
Akurát mi tam chýba to hlavné.
Je podľa Vás šanca, ak by sa napr. 100 predajcov SAT TV na Slovensku spojilo a svpjich zákazníkov by presunuli pod novú službu ?
Inak, ak by ste boli ochotní verejne diskutovať, napíšte aký článok by Vás motivoval.
Pripravím ho špeciálne na Vašu verejnú objednávku.
Alebo je tento stav na trhu SK podľa Vás už nemenný ? |
, February 27 2018 15:02:43
Na SK a v CZ existuje vela prevadzkovatelov retransmisie, ci uz cez kablovky alebo IPTV. V pripade IPTV existuje aj niekolko velkoobchodnych sluzieb, alebo ak chcete whitelabel. A najhorsie je, ze ani vsetci tito sa nevedia spojit, aby mali voci vysielatelom lepsiu poziciu. Kazdy ma svoj piesocek a velkym hracom typu skylink, telekom, UPC to len vyhovuje.
Ohladom spajania sa predajcov to vidim este ako menej realne. "Spojit" ich moze len nejaky dodavatel, ktory chce zaujat svojou TV sluzbou, ale aky? Nevidim tu pre takeho priestor. Naklady na TV kanaly stupaju, ceny klesaju. |
, February 28 2018 11:40:16
vkv, vcelku uvažujete rozumne a na konci ste to vzdali.
Prečo... ?
A inak, nesúhlasím s Vašim tvrdením, že náklady na TV stúpajú.
Y uvedeného mi skôr vyplýva, že veci celkom rozumiete, akurát nie ste nezávislý a teda slobodný.
A to je vždy zle. |
, February 28 2018 16:09:30
V com nesuhlasite? Skuste dat nejaky argument. Sme vo faze, ked aj televizie tej najnizsej kvality, (o ktorych som si kedysi myslel, ze budu navzdy FTA) pytaju za svoj "obsah" poplatky. Takze naklady len stupaju. Dokonca aj vypalnici zo SOZA a spol skusaju, ako vybrat viac, ide to z kazdej strany. Cize vytvorit nejaku konkurenciu voci velkym prevadzkovatelom je tazke. Ked si zoberieme, kolko stoji balik TV k internetu u velkeho operatora, tak je to pomaly lacnejsie ako sharing. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,479
Najnovší člen: abykoshisy
|
|