Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
MÁ SLOVSAT RIEŠIŤ PODOZRIVÉ " KALIBRÁCIE " TV ZA 39,90 EUR ?! |
Keď k nám do združenia Slovsat zatelefonoval prvý sťažovateľ ohľadom kalibrácie TV, vyzeralo to čudne.
Chvíľku som s otvorenými ústami počúval, či si niekto zo mňa nerobí srandu.
Veďže uznajte sami, verili by ste takejto informácii ?
Kúpil som si nový televízor a predavač mi tvrdil, že je potrebné uskutočniť špeciálnu kalibráciu obrazovky.
Televízor zobral kdesi dozadu, doniesol ho o 20 minút a za tento " úkon " si vyžiadal vyše 30 eur !
Nie som úplný laik a viem, že každý televízor sa kalibruje v továrni, tak prečo ma tak hnusne " skasírovali " ?
Môj názor v prvom momente bol taký, že si ten človek zo mňa naozaj robí srandu.
Ukázalo sa, že nerobí.
Veľkí hráči na trhu vymysleli na zákazníkov nový " oblbovák " a ešte im k tomu vystavia aj " certifikát ".
Lebo keď som neskôr získal priamy dôkaz tejto " šmejdoviny ", všetko bolo odrazu jasné.
Zákazník ako klasický Slovák sa ale dokonca bál, aby som si jeho bloček ofotil.
A viete prečo ?
Čo keď mu oni na diaľku televízor znefunkčnia ako pomstu podľa čísla bločku !
Dnes mi už ale prvý " statočný " zákazník bloček ofotiť dovolil.
Horšie je ale to, čo sa stalo mne.
Mne sa totiž " zrútili " moje profesionálne predstavy o tomto svete tu na Slovensku.
Malé firmy SAT a TV poctivo, tvrdo, profesionálne pracujú za pár smiešnych eur.
A veľkí " Šmejdi " zákazníkov veselo okrádajú len tak o desiatky eur.
A to len preto, že si kupujú drahé televízory za stovky eur a vedia, že im to zaplatia.
A tí istí zákazníci potom u predajcov SAT TV špekulujú zaplatiť pár eur za profesionálnu robotu.
Bol pritom môj známy, ktorý montoval satelity a teraz pracuje v Švajčiarsku.
A ten povedal nasledovné.
Pán Luterán, prišiel som na sviatky domov, ale po dvoch dňoch sa mi tu všade dvíha žalúdok.
Čo sa na to nevykašlete, veď som Vám to hovoril už pred pár rokmi.
Ja teraz dostávam vo Švajčiarsku 2500 eur len za to, že si hľadám prácu.
A Vy tu driete za pár eur a ešte sa venujete cez Slovsat " blbcom ", ktorí zaplatia Šmejdom a chodia sa Vám sťažovať ?!
Tak pomaly mu musím dať za pravdu, lebo ja som si naivne myslel, že sa to tu zlepší....

|
Komentáre |
, March 24 2016 22:34:19
Uff, p. Luterán, tak toto mi vyrazilo dych ... to je fakt sila ... ja asi začnem kalibrovať el.mag. vlny
Kam sme to dospeli ?
ľahká odpoveď ... čo národ chce ( väčšina ) tak to má ... a začína to vládou a končí upratovačkou na smetisku ... moje dve dospelé dcéry sú už za hranicami SR ... a tretie dospelé dieťa sa pripravuje ... aj keď nerád, ale toto ich rozhodnutie schvaľujem ... tento bordel , čo tu je , si nezaslúži podporu mojich nadaných a slušných detí ... |
, March 25 2016 07:37:41
Pán Zeleňák, Vy ste ešte " spriaznená duša ", lebo rozumiete o čom píšem.
Žiaľ mám ešte väčšiu obavu z toho, že bežný človek už nedokáže zdravým rozumom posúdiť všetky teie " svinstvá " panujúce na Slovensku, ktoré sú riadené štátnou mafiou.
A to je to strašné !
Keď ľudia rezignujú, prispôsobia sa ŠTÁTNEJ MAFFI a Slovensko stráca posledné zbytky zdravého rozumu a kvalitných ľudí. |
, March 29 2016 11:27:29
keďže bolo vykonané aj základné naladenie tv,k tak to považujem za štandardnú službu, ktorú budú všetky sieťové elektroobchody ponúkať časom, potom pôjde aj cena podstatne nižšie. O naladenie majú zákazníci záujem, tak Nay využil dieru na trhu a urobil všetko pre spokojnosť zákazníka na jednom mieste. Nič sa nedeje, žijeme v reálnej obchodnej súťaži, kde sa ponuka riadi dopytom. |
, March 29 2016 19:35:21
Pán okap, Vy ste boli pri tom, keď sa to " nastavenie " udialo ?
Lebo tá Vaša čudná " obhajoba " sa tvári ako veľmi, veľmi falošná.
Dokonca až tak, že by bolo dobre, hlavne kvôli Vašej profesionalite, aby ste to podrobne objasnili.
Čože ste to vlastne za čudo " popísali " ?!
Čo je to základné naladenie TV... ?
Prečo tvrdíte, že o to majú zákazníci záujem, keď opak je pravdou ?!
Zákazníci sa sťažujú a majú pocit, že boli okradnutí !
Nechceli im dovoliť byť pri " nastavení ", zdalo sa im to neskutočne predražené.
A doma si museli všetky programy naladiť a nastavenia urobiť sami, alebo si museli zavolať profesionálov.
Pán okap, čosi mi teraz v súvislosti s týmito prípadmi a Vami " nesedí ".
Nie ste Vy v tej Šmejdovine " namočený " ?
Ako priamy spolupracovník - spoluvinník... |
, March 29 2016 23:05:16
Kalibrácia TV obrazovky (monitora) nie je nič nové. Jej technická realizácia je na osobitnú diskusiu. A na ďalšiu diskusiu schopnosť väčšiny zákazníkov posúdiť kvalitu obrazu.
Ak zákazník nebol zbavený svojprávnosti, mal by sa vedieť na ponúkanú službu opýtať, dopredu si zistiť cenu služby, v prípade nezáujmu službu odmietnuť, či za nevyžiadanú službu odmietnuť zaplatiť. Ak je nesvojprávny, tak by nemal nakupovať sám.
NAY ponúka službu na dobrovoľnom princípe, nepodmieňuje ju kúpou inej služby, či iného tovaru. Zákazník si môže kúpiť televízor bez kalibrácie, môže si zakúpiť službu kalibrácie na televízore, ktorý si v NAY nezakúpil, a vzhľadom na fungujúce konkurenčné prostredie si môže televízor, či kalibráciu, kúpiť inde.
http://www.nay.sk/kalibracia-televizora
Či by sa tým mal Slovsat, či nejaká inštitúcia, zaoberať? Podľa mňa nie. Iba ak poskytnúť informácie o technickej stránke nastavenia televízora (kalibrácie).
Asi sa budem opakovať, ale podľa môjho názoru, spoločnosť nemôže chrániť jednotlivca pred vlastnou hlúposťou, lebo ľudstvo zdegeneruje. Každý človek by mal mať právo sa o sebe rozhodovať sám a za svoje rozhodnutia by mal niesť osobnú zodpovednosť. To je nevyhnutná spätná väzba, aby sa človek dokázal rozhodovať správne (učiť sa na vlastných chybách, či na chybách iných).
Naopak, spoločnosť by mala chrániť slobodnú voľbu jednotlivca a chrániť ho pred praktikami monopolov (vrátane štátnych inštitúcií), ktoré ho nútia kupovať služby, ktoré odmieta. Napr. platiť za fiktívny servis, bez zaplatenia ktorého mu je znemožnený príjem "bezplatnej" programovej ponuky, za ktorú si platí inou formou. A bude za ňu platiť, aj keď si vyberie službu "konkurencie". Myslím si, že tu to ďalej nemusím rozvádzať...
Na službe NAY nevidím nič zvláštne, ak zákazník nie je so službou spokojný, mal by ju reklamovať. Ak zaplatil veľa, mal by sa poučiť a nabudúce nakúpiť u konkurencie. A nie prísť po nákupe ku konkurencii posťažovať sa a chcieť od nej bezplatné služby pri riešení "problémov", za ktoré si môže sám.
Len na okraj - cena modulu 49,90 EUR? Zákazník sa sa zrejme nechal nalákať na vernostnú "zľavu". Niektorí ľudia sú nepoučiteľní, zbytočne s nimi strácate čas. Nabudúce znovu nakúpia u konkurencie, lebo akcia, zľava... Na Vaše bezplatné "služby" zabudnú, lebo čo je zadarmo, to pre nich nemá cenu. |
, March 30 2016 08:14:45
Milan u Vás oceňujem ako sa snažíte Šmejdovské praktiky dať do roviny " blbého " zákazníka, ktorý si môže za všetko sám.
Namiesto toho, aby ste rozoberali po profesnej stránke situáciu, ktorá nastala.
Zákazník si kupuje telku a predajca mu " sofistikovane " vnúti niečo, čo nevie čo je a ani to nechce.
Len sa potom hanbí, alebo má obavu to reklamovať, lebo o tom nikdy nepočul, nikdy sa mu predtým taká vec nestala.
A keď sa následne informuje, tak sa nájdu ľudia ako je okap a Vy Milan, ktorý ich " znosia pod čiernu zem ".
Tak takto asi my profesionáli postupovať snáď nebudeme !
Možno viete, možno neviete, ale naši spoluobčania v našej spoločnej EU sú omnoho aktívnejšími a podávajú na takéto podvody sťažnosti.
A tie sa našťastie veľmi vážne riešia !
Klasický podvodný trik sa deje takto.
V predajni doslova žiaria, svietia telky a farby v " super obraze " zo " super prehrávača ".
TV sa potom vybalí a obrazovka je v šetriacom režime.
Elektrická spotreba je nižšia, obraz je mdlý.
Chcete nastaviť krásny obraz ?
My Vám to nakalibrujeme a bude to úžasné !
A viete o tom, že výrobcovia TV klamú o skutočnej spotrebe TV ?
A to všetko sa na Západe vážen rieši.
A tam pritom majú ľudia peňazí viacnásobne oproti Slovákom.
Tak sa veci pozerajme pohľadom normálnych ľudí a nie cez prizmu Šmejdov a politikov Východu, ktorí ľudí okrádajú a klamú ! |
, March 30 2016 12:00:27
no, ak nepočítam neúspešný konkurz na miesto v Nay pred niekoľkými rokmi, tak s nimi nespolupracujem, ale chcem povedať len to, že nie každý si vie naladiť skylinkové programy v slovenskom fastscane na novom tv prijímači. O toto majú zákazníci záujem, otázne je, či technik trafí port pre monoblok, ktorý má zákazník doma.Cena služby pri predaji je pomerne vysoká, lebo podľa skúseností sú sprievodné produkty v sieťach predražené. Podstatné je, že certifikácia nieje povinná a pri objednávke zákazník len podľahne umeniu obchodu. Osobne v nay nakupujem len baterky a videokazety v čase núdze. Či je certifikácia podvod alebo nieje, nech posúdi orgán EÚ, ak viete ako sa to deje, píšte... |
, March 30 2016 13:25:37
Pán okap, teraz hovoríte úplne od veci a kontrolujete sa pri tom... ?
Čo má spoločné Šmejdovina " Štart a kalibrácia " s naladením satelitných programov ?!
Ale inak Vám ďakujem, že vôbec komunikujete.
Lebo tento mafiánsky štát kladie na Vás i na všetkých občanov toľko falošných " certifikátov blblbosti ", až sú z toho všetci na hlavu.
A aby Vás hlava nebolela, radšej ani nečítajte čo všetko orgány EU riešia a ako sa z toho naši mafiáni zabávajú.
Lebo nič sa nezmenilo.
Je vyspelý Západ a potom postupne čoraz horší mafiánsky Východ... |
, March 30 2016 13:32:35
lebo na certifikáte je zaškrtnutá položka spustenie a základné nastavenie TV, táto položka podľa mňa hovorí o naladení sat. programov |
, March 30 2016 16:29:32
Re: okap
Pod spustením a základným nastavením si predstavujem výber krajiny, výber jazyka menu, miesto používania (doma, na stojane...), prípadne výber zdroja signálu (STB, zabudovaný tuner...). Naladenie programov sa nedá vylúčiť (možno aspoň DVB-T), ale bola by to služba navyše.
Kalibrácia obrazu sondou nie je žiaden podvod. Pre profesionálnu prácou s grafikou, fotografiou, či videom, je to priam nutnosť. Náročnejší jednotlivci si aj doteraz nechávali kalibrovať TV prijímače a pokiaľ viem, tak za vyššie sumy.
Nie je to však služba pre masy. S kvalitným nastavením obrazu u zákazníkov mám svoje osobné negatívne skúsenosti a dnes sa tomu prevažne úspešne vyhýbam. Až na ojedinelé výnimky je to ako "hádzať perly sviniam" (nemyslím to v zlom, ale presnejšie prirovnanie ma nenapadlo). Masový zákazník žiada nereálny obraz s vysokým kontrastom bez stredných tónov a presaturované farby. Pri takomto nastavení samozrejme nie je vidieť rozdiel medzi HD a SD, nie je výnimkou ani nevhodné nastavenie rozlíšenia, či prepojenie HD zariadení SCART káblom.
Osobitnou kategóriou je zvuk. Móda tenkých (žiadnych) rámikov výrazne zdegradovala kvalitu zvuku a z TV prijímačov sa stali monitory, vyžadujúce externé ozvučenie. Masový zákazník sa však prispôsobil zvuku ako z telefónneho slúchadla.
Tu vidím prvý základný problém, kalibrácia obrazu by nemal byť služba určená pre masy. Masový zákazník má výrazne iné preferencie, ako verný obraz, či dokonca verný zvuk.
Ale späť pôvodnej k téme.
Luteran napísal: "Zákazník si kupuje telku a predajca mu " sofistikovane " vnúti niečo, čo nevie čo je a ani to nechce."
Svojprávny zákazník, keď niečo nevie, tak sa opýta, a ak niečo nechce, tak to nekúpi. A keď s tovarom, či službou, nie je spokojný, tak reklamuje, prípadne sa sťažuje. Ale neobviňuje iných za svoje rozhodnutie a nejde "vyplakávať" ku konkurencii, že sa on sám zle rozhodol.
Účelom "spoločnosti" je zabezpečiť, aby človek (zákazník) mal možnosť voľby (konkurenčné prostredie...) a aby ho nikto nenútil "kupovať" to, čo nechce (monopolné praktiky...).
Ako som už naznačil vyššie, problém je vydieranie zákazníkov "servisným poplatkom", ktorým sú protizákonne podmienené iné (bezplatné) služby, povinné prispievanie (cez dane) na "obchodnú inšpekciu", ktorá chráni veľkých podvodníkov a likviduje im konkurenciu, povinné prispievanie na verejnoprávnu televíziu, ktorý z našich peňazí financuje vysielanie, na ktorom zarábajú vybraní monopolní "podnikatelia"... Toto sú skutočné problémy tejto spoločnosti. Nie to, že zákazník si v konkurenčnom prostredí slobodne vybral predajcu, sám si vybral tovar a službu, ktorú mu predajca ničím nepodmieňoval, a dnes by chcel, aby za neho niekto iný riešil "problém", že sa on sám nesprávne rozhodol.
Luteran napísal: "Možno viete, možno neviete, ale naši spoluobčania v našej spoločnej EU sú omnoho aktívnejšími a podávajú na takéto podvody sťažnosti."
A v tom bude možno ten druhý problém. V západnej EU sú občania aktívnejší a nekúpia to, čo nechcú, opýtajú sa na to, čomu nerozumejú. Využívajú svoju možnosť voľby. Nečakajú, že všetko za nich urobí niekto iný. Aj keď podľa posledného vývoja v niektorých krajinách EU, o tom začínam dosť pochybovať. Mimochodom, "sofistikované" obchodné praktiky k nám dorazili práve zo západnej EU (a z USA) a "naši" podvodníci sa schovávajú za schránkovými firmami registrovanými v západnej EU.
V každom prípade sa neschopnosť správne rozhodovať premieta do celej spoločnosti, aj do politiky. Ľudia sa dajú ľahko zmanipulovať, oklamať a robia stále tie isté chyby. Lebo necítia zodpovednosť za vlastné rozhodnutia, ale čakajú na "vodcu", ktorý "za nich pomstí kridvu". Veď pán veľkomožný (premiér, poslanec, oligarcha, bruselský úradník...) vie vždy lepšie, čo je pre nich dobré.
Preto len zopakujem - človeka nemožno chrániť pred vlastnou hlúposťou, lebo ľudstvo zdegeneruje. |
, March 30 2016 17:26:08
Poďme sa redšej porozprávať o Flix TV v Česku, porovnajme to s Antikom
http://www.satcentrum.com/clanky/23018/stane-se-flix-tv-stikou-ve-stojatych-vodach-se-tremi-dosavadnimi-poskytovateli-satelitni-dth-sluzby/ |
, March 30 2016 18:01:28
Pán okap, ste majster v umení, ako sa dá " utiecť " od chúlostivej témy...
To len pre doplnenie z môjho pohľadu a ešte reakcia na Milana.
Bolo by naozaj super, pokiaľ by predajcovia SAT TV boli " konkurenciou " pre nenásytné a neseriózne " veľkofirmy " na Slovensku.
To ja ale nemožné, stačí si len spomenúť na Elektroworld...
Problém nevidím v tom, že je dobrý Západ a zlý Východ.
Problém vidím v celku ako takom.
Aj v Nemecku sa nájdu špekulanti, ale najdôležitejšie je, že štát nielen chráni občana, ale ho aj informuje cez verejnoprávne médiá a zároveň koná cez štátne kontrolné orgány. |
, March 31 2016 12:31:11
neutekám od chúlostivej témy, ale od témy, ktorej našou diskusiou nepomôžeme a nijak ju nevyriešime. myslím si, že po spustení INTV na Slovensku sa naskytne možnosť otvorene hovoriť o všetko v TV. Doporučujem Slovsatu kontaktovať vedenie TV a priniesť ponuku na výrobu tv relácie o problematike obchodu s TV zábavou. Myslím s,i že máte tu veľkú šancu, možno by som Vám v tom aj trochu dramaturgicky pomohol, ak by ste mali Vy a oni záujem ísť do toho. Ale teraz opäť obrátim list a pozerám na Flix TV, zdá sa mi to oveľa jednoduchšie ako systém fenix v Antiku i samotné párovanie Antiksatu. |
, March 31 2016 13:00:10
Pán okap, vďaka za ponuku, ak by to bolo reálne, ozvem sa.
Čo sa týka INTV, neviem, nepoznám, pozriem sa, kto a čo to je.
Ča sa týka Flixu, tam tak isto neviem, nepoznám, zatiaľ ma to ani nezaujíma.
Čo sa týka AntikSAT, máme dokončený proces aktivácie pár zákazníkov cez zmluvy a systém Fenix.
Boli s tým drobné problémy, verím, že sa už podarilo " vychytať muchy " tak, aby to ostatným nerobilo problémy.
Takže u AntikSAT základné veci fungujú, teraz už iba mať istotu, že budú aj naďalej, keďže je tam ešte pár drobností na vylepšenie.... |
, March 31 2016 13:29:29
za IN TV stoja a tvoria ho zakladatelia Slobodného vysielača, občas si ti pustím a čumím na to, aká je tam sloboda... |
, March 31 2016 18:25:03
Pán okap, vďaka za info.
Tak tomu príliš veľkú nádej nedávam, ale môžem sa mýliť.
Lebo dnes je doba, kedy sa niečo najprv tvári ako " sloboda " a so skutočnou slobodou to nemá nič spoločné... |
, March 31 2016 18:31:24
in tv má v pláne otvárať všetky témy bez obmedzenia, v tom vidím tú slobodu, INTV je v reg. muxoch DVB-T všade na Slovensku |
, March 31 2016 18:49:45
Pán okap, už príliš dlho, doslova " otravne " to beží v akomsi teste a tvári sa to až príliš " národne ".
Ak to bude v podobnom duchu ako internetové rozhlasové vysielanie, tak to nemá veľkú šancu.
Neviete, prečo som si to rádio kedysi dávno párkrát " zapol " a potom už nikdy ...?
A čo sú témy bez obmedzenia a pre koho ?
Stačí jedna jediná téma a ľudia budú INTV " žrať ".
Ak sa skutočne " obujú " do politikov a ich mecenášov a niečo reálne dokážu pre občana urobiť.
A to asi v žiadnom prípade nehrozí. |
, April 01 2016 09:38:06
Publicistiku v INTV rieši OZ Informačná vojna, ktoré plánuje realizovať diskusie v štýle "Máte slovo" známe z ČT1. Ak by naozaj diskusia bola objektívn,a tak sledovanosť to bude mať dobrú a uživia sa aj reklamnými časmi. Investorom tejto TV je rakúsky súkromný investor. V minulosti sme všecti konštatovali, že verejnoprávna TV neprináša hlas ľudu, možno INTV bude mať na to šancu v tomto politickom chaose.Ešte k problematike 16 E. Neviem prečo má predajca vyberať peniaze/ 1. platbu/ pre Antik, keď sa to dalo urobiť oveľa jednoduchšie, na štýl starých DigiTV alebo českých Flix TV. Fenix je pre mňa zložitý a tým ma ako predajcu a montéra podvedome odrádza propagovať AntikSAT. Ale vy ako pilotná firma Antiku i s p. Lopušekom by ste im mali dohovoriť nech sa systém aktivácie a platby, zjednoduší, skráti! Ale ako sa tak na to pozerám, tak Antiku na tom veľmi nezáleží. Ale skúsme s nimi ešte popracovať... |
, April 01 2016 13:39:27
Pán okap, vďaka za konštruktívny príspevok.
Nech teda INTV ukáže, čo dokáže !
Čo sa týka AntikSAT, určite je to už iba na prevádzkovateľovi, vylepšiť čo sa dá.
Dnes sa ozval jeden z už realizovaných zákazníkov, ktorí zaplatili a pýtal sa, prečo sú ešte stále niektoré programy označené ako test.
Vedel by som mu povedať svoj názor, ale asi by mu to urobilo " ťažkú hlavu ".
Radšej som ho navigoval, nech si zavolá prevádzkovateľovi...
A k tomu, čo ste napísali, že by sme mali niekomu " dohovoriť "..., tak to až potom, keď sa niekedy podarí urobiť miniSattech. |
, April 01 2016 22:42:48
páni, dosť bolo škriepok 
je TV tak dôležitá ?
a to všetko okolo toho ... ako písal Milan99 .. " a dnes by chcel, aby za neho niekto iný riešil "problém", že sa on sám nesprávne rozhodol. "
za chyby sa jednoducho platí ... ak je zákazník nastavený na " cenu " , nech sa páči, milý zákazník , šetri ... ale ... ak je zákazník nastavený na to správne - ako napr. referencie o predajcovi - tak potom sa nemusíme báť 
lenže, realita je taká aká je ...
predajcovia ( 90% ) veselo predávajú HD prijímače s čítačkou Irdeto ... a SKYLINK ready ... a keď príde lokalizácia kariet ? potom čo ? ... niektorí sa tvária, že o tom nepočuli ... iste, ja už mám SAT techniku a jej predaj ako koníček ... ale jednoducho si nedovolím zákazníkovi povedať , že aj toto sa môže stať ... takže, v mojej ponuke je SAT HD prijímač s IRDETO čítačkou a CI slotom
a čo sa týka AntikSAT-u ... je mi ľúto, ale tento projekt má kopec nedostatkov ... a teda podľa mňa je odsúdený na status : " štatista " ... ak to nechajú tak ako to je , veľa predajcov skôr či neskôr pochopí , že je to " drina " , ktorá nie je adekvátne zaplatená ...
majte sa krásne :ň |
, April 02 2016 10:05:40
Pán Zeleňák, aspoň, že sú takéto " škriepky "...
Lebo čo iné by dalo dokopy Slovákov ...?
Slováci sa nedajú dokopy kvôli tomu, aby si navzájom pomáhali.
Jeden poskytoval službu druhému, tretiemu a peniažky sa presúvajú od jedného k druhému a všetci si žijú dobre ako v Nemecku.
Slováci potrebujú Šmejdov a mafiánov z ČR a SR, ktorí sa " schovajú " v Luxemburgu a tí ich budú zdierať a okrádať na vlastnom...
A Vy sa ešte dokonca trápite nad tým, aký podvod Šmejdi vymyslia v podobe " lokalizácie kariet "...?!
A nenapadlo Vám aj to, že keď sa Šmejdi, mafiáni a šialenci na Slovensku ešte viac umocnia pri moci, že Vám zakážu aj Irdeto, aj akúkoľvek inú kartu...?!
A načo Vám potom bude prijímač s Irdetom a CI Slotom ?
Jedine ak na psotu a pre Slotu a spol na ich ďalší kšeft v podobe kariet RTVS a pod....
Chcel som byť vtipný, ale nepodarilo sa, lebo na Slovensku je to už fakticky realita. |
, April 02 2016 22:39:24
ten CI slot to istí 
ale inak máte pravdu ... Slovač je závistlivejšia a sprostejšia čím ďalej tým viac ... lebo inak by nemohol byť SKYLINK v takej podobe ako je dnes ...  |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,479
Najnovší člen: abykoshisy
|
|