Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
ANTIKSAT VERSUS SATRO-SKYLINK ?! |
Na slovenskom trhu SAT TV vznikla včera zaujímavá a tak trocha chaotická situácia.
Najprv prenikla na verejnosť správa o tom, že prevádzkovateľ Skylinku firma M7 má zablokované účty kvôli nezaplateniu pokuty.
Následne večer sa objavila informácia o tom, že spoločnosť Satro začne ponúkať virtuálny prístup na modifikovanú službu Skylink.
Otázne je iba to, či ide o súhru náhod, alebo má byť Satro akýmsi pokusom o fintu na riešenie právnych problémov Skylinku.
Je totiž evidentné, že ani médiá a ani " odborníci " si neuvedomujú fakt, čo pokuta 9,5 milióna Kč od ČTÚ znamená.
Neide ani tak o sumu, ako ide o to, že sa tým môže spustiť Domino efekt, kedy sa všetky tie servisné poplatky ukážu ako podvod.
A po prvej pokute budú nasledovať žaloby a ďalšie pokuty.
A ak Skylink nedokázal zaplatiť pokutu a ČTÚ mu dokázalo zablokovať účty, otázka je, čo sú to za účty a ako cez ne peniaze " tečú ".
A ak práve v tejto kritickej situácii prichádza bleskovo na trh SATRO, ako virtuálny poskytovateľ Skylinku, je to minimálne zvláštne.
Firma Satro totiž dlhodobo medializovala svoju pripravovanú spoluprácu s Telekom Austria Group na družici E 16.
Ak nič iné, tak potom služba SATROSAT môže byť zaujímavá aspoň tým, ako si dokáže v tejto chaotickej situácii získať zákazníkov.
Lebo už len prísľub tzv " nekonečnej záruky " zákazníkom svedčí o tom, že minimálne kreativita PR je na tejto službe obdivuhodná.
Je reálne, aby sa občania cez platformu SAT PAY TV na Slovensku odrazu ocitli v roli reálne hýčkaných zákazníkov ?
Ak sa na to pozrieme reálne, existuje na to naozaj iba virtuálna pravdepodobnosť istoty.
Žiaľ, slovenský zákazník je veľmi ľahko manipulovateľný.
Na ťahu je Antiksat, reálne treba konštatovať, že proti tandemu SATRO - SKYLINK to bude mať veľmi ťažké.

|
Komentáre |
, October 24 2015 09:11:36
príjemné na tejto službe je nekonečná záruka v balíku mini, ale stále neviem vyčítať konečnú sumu za 1 kartu i s prijímačom... možno 5+2,90, avšak to už je nepríjemné... |
, October 24 2015 09:50:14
Pán okap, veď buďte trocha kreatívny.
Prichádza k Vám zákazník a rozmýšľa ako ďalej so Skylinkom.
Má SD prijímač a nemá na kúpu nového HD prijímača a nemá ani 34 eur na ročný poplatok.
Navyše počul správu o tom, že Skylink je na pokraji krachu.
Čo urobíte ?
Ponúknete zákazníkovi SATROSAT.
Nie je to Skylink, má to nekonečnú záruku, všetko dostane zadarmo a bude platiiť 7,90 eur mesačne.
Predpokladám, že logicky donekonečna....
Sakra, normálne sa už na ten SATROSAT teším ! |
, October 24 2015 11:24:39
ano, aj to je riešenie, existujú ľudia, ktorí chcú donekonečna platiť 8€ za nekonečnú záruku takže OK, je to zakrytie nejakej diery na trhu, otázne však je, či Satro dokáže zabezpečiť na svoje náklady alebo na náklady predajcu tú nekonečnú záruku |
, October 24 2015 11:35:33
Pán okap, musíte ma " čítať " tak trošička s nadhľadom.
Veď zatiaľ o danej službe SATROSAT nikto nič nevie.
Obávam sa, že ani v samotnom Satre si nie sú istí, čo to vlastne a ako budú ponúkať.
Je to skôr zaujímavé v tom ponímaní, ako dnes jeden človek schovaný kdesi pri počítači, dokáže z večera na ráno vymyslieť akúkoľvek virtuálnu službu.
Prosto je to na spôsob dvoch kuchárov, ktorí z rovnakej ingrediencie vytvoria na dvoch tanieroch, akože dve odlišné " dávky ".
Je to nutrične to isté, akurát sa to tvári inak.
A nájdete ľudí, ktorí Vám za to isté zaplatia dvakrát viac, lebo....
Mimochodom, aká je nekonečná záruka u jedla....? |
, October 24 2015 20:10:21
"Obávam sa, že ani v samotnom Satre si nie sú istí, čo to vlastne a ako budú ponúkať."
... aj ja sa bohužiaľ obávam, že Vaše obavy sú skutočne oprávnené  |
, October 24 2015 20:28:30
Pán mico, ja iba tak trocha " konšpirujem ", lebo čo iného mi ostáva pri miere poznatkov, ktoré sa tak znenazdajky vynorili o SATROSAT - Skylinku. |
, October 25 2015 11:28:22
je to smiech cez slzy ...
chcem nájsť v SR aspoň jedného ( ! ) predajcu TV a SAT techniky, ktorý po týchto mediálnych " tančekoch " okolo platenej TV-SAT bude vedieť na 100% informovať zákazníka o všetkých " PRE " a "PROTI " a hlavne, bude vedieť odborne poradiť ... toto je jeden veľký chaos, ktorý , podľa mňa , nie je možné absorbovať rozumom bežného zákazníka ...
pre predajcov to bude veľká strata času pokiaľ sa k niečomu so zákazníkom dopracujú ... a efekt bude častokrát čistá NULA ...
pokiaľ provideri pay TV nebudú ochotní seriózne odmeňovať predajcov a servisných technikov tak sa dočkajú veľkéh prekvapenia  |
, October 25 2015 15:30:17
Pán Zeleňák, je tu ešte jedna možnosť....
Zopár predajcov urobí konečne krok, ktorý mali urobiť už dávno.
Stretnú sa a dohodnú sa na určitých podmienkach spolupráce.
Ale nie len tak, hala - bala, bude to mať základ v zmluvnej spolupráci.
Je nová moderná technická doba.
A služba sa nemusí volať Slovsat, môže sa to volať tak, ako sa všetci spoločne dohodnú.
Pracujem na tom dlhodobo a mám už konkrétny plán.
Už som o tom aj hovoril s niektorými partnermi.
Podpora je, uvidíme, keď sa stretneme.
To všetko ale až na jar budúceho roka.
Pravda, nedá sa vylúčiť ani to, že AntikSat, prípadne niekto ďalší budú takí super, že ten môj plán už nebude potrebný. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,618
Najnovší člen: paFnovHiz
|
|