Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
KTO JE VINNÝ ZA STAV SAT TV ?! |
Pán Luterán, zasielam Vám fotky k môjmu príspevku z 19.4. 2014.
Môžete ich doplniť k článku, aby niektorí čitatelia pochopili, prečo odborné firmy, ktoré sa snažia robiť kvalitnú prácu, teraz živoria.
Nahradili ich " odborníci " ktorí sa vedia šikovne zamaskovať za značku veľkého Elektrodomu, ktorý ich svojim zákazníkom odporučí ako odbornú montážnu firmu.
Skylinku je to samozrejme jedno...
Radšej obetujú ľudí ako p.Zeleňák, alebo Vašu firmu LUT-SAT-RADIO a potom sa nám, ktorí to chceme aj naďalej robiť kvalitne, v diskusii vysmievajú wader a spol.
V konečnom dôsledku nie je na vine ten nešťastník, ktorý to zle namontoval, ten sa iba snaží prežiť ako vie...
Veď mu to Skylink umožnil, tak prečo si nezarobiť, pokiaľ sa to dá ?!
Majo
Pozn. red.
Majo, vďaka za otvorenosť i zaslané obrázky.
" Chudák " pán wader, vyzerá to tak, akoby za väčšinu problémov okolo Skylinku a za stav SAT TV na Slovensku mohol on, ktorý mal aspoň tú odvahu, vo veci neklamať.
Samozrejme, za stav, ktorý panuje na Slovensku si môžeme len a len my sami, t.j. firmy pôsobiace na trhu SAT a TV.
Keby sme boli jednotní, neexistuje, aby sa diali takéto montáže za 70 eur, ako nám zdokumentoval Majo !!!
Ak by sme boli jednotní, najprv by sme uvedené dokumenty zaslali vedeniu Elektrodomu a vyzvali ho k náprave a to veľmi jednoducho.
Buď bude odteraz montáže uskutočňovať cez firmy v našom profesnom združení, alebo uvedené obrázky a informácie zverejníme s konkrétnymi detailami.
A videli by ste, ako by odrazu veci začali profesionálne fungovať !
Preto si nesťažujme, môžeme si za to len a len my sami.


 |
Komentáre |
, April 20 2014 19:57:25
Len pre vysvetlenie aby nedoslo k nedorozumeniu To,ze som spomenul nick wader som nemyslel proti nemu osobne.On tu vsak popisoval neodbornost tych ktori by to mali montovat profesionalne a nevedia to.Pri takýchto fotkách je potom uplne na mieste,ze napise nieco skodoradostne proti Skylinku lebo aj ti chudaci dochodcovia ktorých sa fotky tykaju to tiez chapu tak,ze za vsetko moze Skylink,kedze si to zakupili a montaz objednali v ich autorizovanej predajni.Kde vsak nie je zo strany prevadzkovatela normalna kontrola tych ktori firmu zastupuju ako montaznici a v konecnom dosledku jednaju so zákazníkmi v regionoch tak to takto dopadne... |
, April 20 2014 20:29:21
Pán satelit, ešte raz vďaka za " krásny " príklad, ako funguje sféra Skylink a jej montážnici.
A asi by už bolo tiež lepšie, keby sme sa toľko, my tu navzájom, jeden druhému neospravedlňovali a tiež sa zbytočne nenapádali.
Je jasné, že pán wader je normálny, seriózny chlap, ktorý robí profesionálnu činnosť okolo SAT TV a nemá nič spoločné so Skylinkom.
My, ak sa chceme naozaj pohnúť dopredu, ako profesionáli SAT TV, musíme takéto prípady, ako teraz publikoval Majo verejnosti predstavovať a vysvetľovať reálnu situáciu. |
, April 21 2014 08:05:27
Pán Dezider sú sviatky, prajem všetko dobré.
Tá Vaša reklama pre firmu LUT-SAT-RADIO je celkom vtipná.
Na oplátku Vám dávam slovo a urobíme reklamu zadarmo aj Vašej firme.
Zašlite nám svoje údaje.
A pri dnešnom polievaní a " dolievaní ", buďte prosím opatrný ! |
, April 21 2014 12:10:12
Ja by som si položil aj inú otázku.
Prečo zákazník nešiel v prvom rade k odborníkovi a nekúpil si u neho zariadenie aj s montážou? Prečo zákazník ide najskôr do supermarketu a na odborníka si spomenie, až keď treba riešiť problémy (vzťahuje sa to aj na ďalší spomínaný príklad - AB 600 s kartou M7)?
A čo urobí zákazník po takejto sfušovanej "montáži"? Nič nereklamuje (chýbajúce doklady krátko po montáži nemôžu byť problémom), nikde sa nesťažuje (SOI za nevybavenie prípadnej reklamácie), ani len v supermarkete sa nesťažuje za zlé odporúčanie. Ochotne zaplatí ďalšie peniaze za opravu montáže. A keď bude nabudúce chcieť niečo kúpiť, znovu pôjde do supermarketu a na odborníka si spomenie až keď bude treba riešiť problémy. S touto kategóriu zákazníkov je proste tak.
A čo by na to mal povedať Skylink/M7? Asi nič, veď to je pre neho ideálny zákazník. Takému môže predsa Skylink účtovať a zvyšovať poplatky, ako ho napadne. Zákazník ľahko manipulovateľný reklamou (skvelá "akcia" v supermarkete), ochotný zaplatiť a kedykoľvek doplatiť a preplatiť, a na nič si nesťažujúci.
Ideálny zákazník, ideálny volič... presný obraz našej spoločnosti. |
, April 21 2014 12:53:18
Milan to vystihol uplne presne.Mozno iba tu na vychode mame takychto zakaznikov ktori si nechaju skakat po hlave a spoliehaju sa na to,ze ak zvolia Fica vsetko bude fajn...vid posledne volebne vysledky.
My mali predajcovia nemame sancu ponukat svoje sluzby sposobom ako to robia velke elekta,obchodne centra...Jednoducho reklama v TV a kazdy tyzden letaky v schranke si dovolit nemozeme.Ostava nam iba konkurovat kvalitou a inym pristupom k zakaznikom,ale oceni to niekto?
Je taka zvlastna doba,ludia nadavaju na servisny poplatok ale na druhej strane platia za nekvalitne odvedenu pracu a este daju fuserovi aj par euro naviac...Neviem ci to iba ja mam stastie na to,ze ku mne chodia dochodcovia vyplakavat ak si uz nevedia pomoct.
Ak sa ich opytam,ze preco neprisli aj nakupit a dali zarobit podvodnikom tak odpoved je stale ta ista.Nevedeli sme o Vas,boli sme na nakup v obchodnom centre a tam sme videli akciu,nemate otvorene aj vecer alebo v nedelu kedy chodíme do obchodov ...a pod.
Ked je vsak problem tak si lahko najdu kontakt cez znamych ktori problem nemaju.
Tu vo vacsom meste je to este ako tak v norme ale bol som cez sviatky dalej na vychod a tam ked sa ukazem zbehnu sa vsetci z dediny ktori maju nejaky problem a to co som tam videl a zazil...radost tam "podnikat". |
, April 21 2014 12:55:33
Milan, Milan, ste šikovný chlap a neviete prečo to tak je ?!
Poviem Vám to.
Prišiel za mnou známy, poznáme sa už cca 25 rokov v súvislosti so SAT TV a doniesol dva prijímače.
Ferguson cca 8 ročný, ten mi daroval a Skylink Ready, kúpený v Elektrodome pred mesiacom.
A kvôli čomu prišiel, čo myslíte ?!
Vymenil Fergusona za nový prijímač , vymenil si aj kartu a nie je s tým teraz spokojný, kvôli množstvu kadejakých problémov.
Pozeral som sa na neho ako na zázrak, veď vždy si všetko kupoval u mňa !!!
Prečo ste si to kúpili inde, vravím mu.
Pán Luterán, to viete, reklama, nechal som sa nalákať, je už iná doba, všetko nakupujem podľa letákov, čo mi chodia.
Vy ste si sám na vine, veď už nevydávate časopis, nerobíte Sattech, o predajcoch nikto nič nevie.
A nemá pravdu ?!
Má, sami sme si na vine.
Čo bráni dať dokopy 100 predajcov SAT TV, tí dajú každý dokopy po 10 eur a urobia si reklamu, až by všetkým padla sánka.
No ale Milan, povedzte, nie je to tak ?!
Predajcovia SAT TV vyplakávajú, stav ale zmeniť k lepšiemu nechcú, tak potom, čo vlastne chcú ?! |
, April 21 2014 12:59:59
Milan,
vystihli ste to presne, presne takto to vnímam aj ja .
Problém je , že nielen devastácie trhu "super" odborníkmi ála SUPERMARKET máme na trhu - častokrát aj tzv. TOP predajcovia SKYLINK zanechávajú za sebou takéto "odborné" montáže . mám na mysli teraz externých montážnikov, ktorí to robia "veľmi" lacno ...
takže riešenie ? Viete , kto bude najviac musieť chcieť zmenu ? No predsa zákazník, ale nie taká ovca v akom podaní to máme dnes pred akýmikoľvek voľbami ... zákazník bude musieť chcieť kvalitu a prirodzeným spôsobom za to aj bojovať ... lenže , tu je stret kadejakých záujmov a na chvoste ostane chudák zákazník, ktorý sa spoliehal na serióznosť dodávateľa ... za takúto montáž, aká je znázornená na fotografii, by mal ten "odborník" dostať exemplárnu pokutu ... lenže, to by tu museli platiť iné zákony a spoločnosť by musela mať iné priority ako je rozkrádanie , korupcia, biedny stav súdnictva ap. ... nakoniec, záujem o založenie združenia predajcov TV a SAT techniky , najlepšie vypovedá o tom, že takmer všetkým je to jedno čo a ako sa robí, veď dôležité je na začiatku niečo zarobiť a potom ... Takže, teraz majú zákazníci šancu - založte združenie predajcov TV a SAT techniky a umožnite doňho vstup len naozaj serióznym firmám a odborníkom a následne - odporúčanie pre kvalitu budú mať zákazníci pred nosom .. ja viem, že je to utópia , lenže ...
apropó, odkaz pre toho pána, čo si myslí, že nebudem mať čo "žrať" : stačí si kliknúť na stránky CSATshopu aby každý zistil, akým potenciálom disponuje moja firma , nie som odkázaný na TV a SAT techniku ... výrobky CSAT sa "rozliezajú" po celej Európe
príjemné prežitie sviatočného dňa praje
ZZ
PS : a nepozerajte toľko TVP , v prírode sú teraz oveľa krajšie obrazy ...  |
, April 22 2014 07:45:34
Dezider, nie ste náhodou hotentot - človek hovoriaci nezrozumiteľne alebo hlúpo, nechápavý človek, čudák ... ?
A prečo toho zákazníka hneď titulujete debilom ?
Veď sa slušne opýtajte pána satelit1 a verím, že Vám to objasní.
Viete, ak chcete s ľuďmi komunikovať, musíte dodržiavať určitú mieru slušnosti. |
, April 22 2014 17:45:43
Teraz mi zvysil cas po celodennych restartoch a vysvetlovaniach...ale to uz beriem ako normal,sem tam sa zamyslim ako pred chvilou ked pan mal v ruke Opticum X80 a ,ze sa mu nejako nepozdava pocet kanalov 
Nestastnik si zaplatil este koncom minuleho roka balik Kombi...uz vtedy to bolo na zamyslenie a teraz sa to este viac skomplikovalo po poslednych preladovaniach.Casto je v zahranici,pozera viac menej na chate...
Ked som nahodil kartu do systemu tak mi zasvietila dalsia na jeho konte a tam zaplatene na rok Multi a kartu ma doma v takom istom prijimaci....
No chudak on,je to dalsi taky dovercivy dobrak co nakupil v elektre dva komplety a isiel si potom zaplatit balicek k dalsiemu "odbornikovi s nalepkou aktivujem sluzby" a ten aby mal par bodov na tricko od skylinku tak bez rozmyslenia a vysvetlenia iba uctoval za predplatne.
To,ze zakaznikovi stacilo k tej karte kde mal Multi poziadat o Next kartu zabudol vysvetlit...(bola prave akcia,ze za cenu Multi je Kombi).Take ,ze dotovany box a pod. pre toho zakaznika mozno vyhody tiez pocuval u mna prvy krat.
No ale naco sa opakovat? Ak by tu bola kontrola so strany Skylinku tak takyto s prepacenim blbec co berie od ludi peniaze za nieco co vie,ze im nepojde predsa nemoze reprezentovat M7...skoda sa rozculovat.
A este k tym fotkam ako tu dezider naznacil ci to nie su debili...Viete ja takychto ludi radim skor do kategorie,ze maju vacsie srdce ako mozog,znie to krajsie.No ale teraz vazne,co uz vysvetlite dvom starcekom odchovanym na istotach socializmu kde vsetko vybavuje este ako tak cula babka,pan ani nejde do obchodu,asi by nedosiel.
Nemaju nikoho kto by im pomohol,vraj tam bol este niekto,asi syn ale ten uz na pohlad vela rozumu nepobral.Takze asi tak a toto vsetko videl aj ten "monter" co to spachal a mal zaludok to takto aj namontovat a vyuctovat.(samozrejme bez dokladu)
Viete kolko mi tu takychto jednoduchych za tyzden pride...dala by sa kniha napisat.
Poznam z videnia monterov u ktorych je kazdy druhy zakaznik s ktorym sa nedohodli na ksefte debil lebo poctivo plati.Ono ten kto montuje iba Dreambox,Vu+ a pod. vymozenosti dnesnej doby nema mozno sancu stretnut zakaznika ako boli tyto starki-dobraci ktori chcu mat vsetko poctivo zaplatene a o nic comu nerozumeju sa blizsie nezaujimaju.
Musia sa asi vymenit este jedna-dve generacie a to co tu piseme bude dufam minulost...ak nebudeme dovtedy Ruska Unia... |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,479
Najnovší člen: abykoshisy
|
|