Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
ZDRUŽENIE SLOVSAT INFORMUJE - PRVÉ PODANIE NA SÚD! |
Vo veci satelitných zariadení, kariet a programov CS/Sky Link Združenie SLOVSAT už celé týždne pripravuje podanie žaloby voči štátu.
Ako predseda Združenia sa považujem za profesionála v oblasti satelitnej techniky.
A práve teraz v tom finále, kedy veci treba presne zadefinovať, vidím tie dva rozdielne svety, ktoré tu žijeme.
Jeden je ten, ako veci vidíme my profesionáli v oblasti SAT TV spolu s občanmi užívateľmi a druhý svet je ten v zamotaných paragrafoch.
Tie sú dokonale ovládané mafiou, ktorá si ich vytvorila.
Najlepšie preto bude, zapojiť verejnosť do finále jeho tvorby.
Tento článok je zároveň aj materiál, ktorý predkladáme nášmu novému právnemu zástupcovi.
Ten predchádzajúci mi neustále zdôrazňoval, aby sme nemali veľké oči a aby sme si uvedomili, že súd rozhodne iba na základe faktov a dôkazov.
Máme si vraj položiť tieto otázky.
Naozaj nás poškodil štát ?
Sme presvedčení, že áno.
Ako ?
Svojou nečinnosťou.
Akým rozhodnutím, akým nesprávnym úradným postupom to viete dokázať ?
Viete vypočítať náhradu škody, ktorú od štátu žiadate?
Ak viete, pripravte to a ideme do toho.
Priznám sa, nevedel som.
Začal som počítať nákup satelitnej zostavy pred pár rokmi a vyšlo mi číslo cca 1000 eur.
Pravda, súprava už má nejaké tie roky.
Potom som si povedal, že súpravu do toho netreba vťahovať.
Hovorme len o servisnom poplatku 14,4 eur.
Ak sa prihlási na hromadnú žalobu 1000 ľudí, je to 14400 eur.
Právny zástupca mi vypočítal svoje náklady a náklady a súdny poplatok a zistili sme, že nemáme peniaze na začatie súdneho konania.
Rozlúčili sme sa a hľadali sme nového právneho zástupcu.
Takého, ktorý by to nerobil iba pre peniaze, ale hlavne kvôli presvedčeniu.
Našťastie sa mi takého podarilo nájsť.
Ten zistil, že Združenie SLOVSAT určené na ochranu spotrebiteľa je oslobodené od súdnych poplatkov!
To bol prvý dôležitý a pozitívny signál po týždňoch neistoty.
Veci pokročili tak ďaleko, že už budúci týždeň by mohlo Združenie SLOVSAT podať prvý návrh.
S novým právnym zástupcom musím jednať opatrnejšie.
Ja by som chcel pred súdom dokazovať okrem majetkovej škody i náhradu škody na zdraví.
Vychádzam zo stretnutí s dôchodcami, ktorí sa sťažujú na nekľudný spánok, bolesť pri srdci, vždy keď vidia na TV JOJ tú teroristickú reklamu o servisných poplatkoch.
A to už je druhá zmenená v poradí.
Nemám však dôkazy.
Nemáte to niekto nahraté ?
Buďte prosím nápomocní a reagujte v komentároch páni okap, Citron a ďalší...
Za Združenie SLOVSAT ďakujeme. |
Komentáre |
, November 14 2012 10:19:39
Mam podozrenie, ze nas pan Luteran manipulujete. Vy nezastupujete ziadne zdruzenie, vy ste cele mesiace od vzniku stale ONE MAN SHOW. Inak si neviem vysvetlit tu prosbu o napomoc od anonymov z komentarov pod clankami. Ved zdruzenia su zalozene na clenskych zakladniach u ktorych je aktivny pristup k rieseniu tem priam samozrejmostou. Nezaznamenal som, zeby sa ktokolvek iny hlasil k SLOVSATU. Aspon nie doteraz a to v juni ste pisali ako sa vam mnozia emaily ohladom zaujmu o zdruzenie.
Pri vsetkej ucte k ludom co Vam veria ze im pomozete, mam po precitani clankov od Vas k tejto teme pocit, ze v ludoch udrziavate leda tak plamen hnevu. No plamen, u mnohych dokonca vyhasol a u zvysku je z neho taka mala iskricka. Nie slova, ale ciny robia chlapa. Pytat si od ludi nahravky akejsi reklamy z jojky - to je dokaz ako povrchne sa celej problematike venujete. Preco si to ako profesional v oblasti SAT, co ma k dispozicii urcite niekolko PVR zariadeni, nezabezpecite / nenahrate sam?
Uz mi vychadza iba jedine - ze toto je sekcia zabava. |
, November 14 2012 12:47:21
Pán pewa, konečne reakcia, nech je už akákoľvek, obsahuje aj časť pravdy. A pravdu máte v tom, že prečo by som mal robiť všetko sám a ešte aj hľadať akúsi "reklamu" na TV JOJ. To je však jediné, s čím sa dá súhlasiť. Teraz mi na oplátku prezraďte Vy, odkiaľ Vás "vietor privial". Z akého košiara. Včera som totiž ako predseda Združenia SLOVSAT oslovil Radu pre reklamu práve vo vzťahu k uvedenej reklame. Poslal som to tam ako "one man" keďže predseda je u nás v združení a asi všade iba jeden. A reklamu som im neprikladal, lebo ju nemám a načo aj, však nech si ju vyžiadajú od JOJ. Plameň hnevu budem udržiavať naďalej. Pán pewa, pozerám, že času máte dosť, nemohli by ste tú "reklamu" nahrať ?! Konečne by ste vykonali niečo užitočné. |
, November 15 2012 08:26:57
pewa, bolo ti treba sem pisat? ten kto napise svoj pohlad na vec, hned bude pourazany inzinierom. |
, November 15 2012 22:31:09
Dnes som bol pracovne celý deň mimo internetu a pozerám, že ani pánmi pewa a jazer sa nepodarilo rozbehať diskusiu. Asi už každý rezignoval a možno sa ľudia boja. A pritom sa vždy tak snažím jemne a citlivo reagovať, aby som nikoho neurazil. Vidím, že to ale nestačí. Musím sa polepšiť, prípadne sa poučiť od pána jazera |
, November 15 2012 23:22:38
a ja hovorím koniec, end, finito, nič z toho...serpo je a bude a komu sa nepáči, tak nech ho neplatí, to je pohľad zo strany zákazníka, realita je taká, že trh zo satelitnou televíziou sa pomaly ale isto mení...časom si to každý vysielateľ bude riešiť sám a po svojom, paralera je z predajom v kamenných predajniach s cd a dvd a dvd požičovňami...aj tam sa na začiatku hovorilo že internet zabíja hudbu a filmy a treba ho zrušiť, cenzurovať atp...ale vývoj sa nedá zastaviť |
, November 15 2012 23:48:06
Citron, Váš názor Vám neberiem, len z neho nie je jasné, či v tom celom máte jasno. Najjednoduchšie je hovoriť a argumentovať tak, aby tomu každý rozumel. Zoberte si taký Freesat, DIGI a pod. Tam je to jasné ako facka. Sú to prevádzkovatelia PAY TV. Majú licencie na všetko čo vysielajú, všetko si platia, majú oficiálnych zmluvných partnerov v ČR a SR, zákazník vie presne za čo a koľko zaplatí na základe podpísanej zmluvy. A nie je tam logicky žiadne SERPO. U Skylinku koncesionár zaplatí koncesiu a z nej sa hradí vysielanie STV cez satelit Towercomom, občan- koncesionár navyše zaplatí štátu dane a z nich živí Radu pre vysielanie, ktorá ho zastupuje a tá udeľuje licenciu Markíze, JOJ atď. a tie si zaplatia u Towercomu vysielanie cez satelit. Je Vám to zrozumiteľné, v čom je podvod SERPO M77 ?! |
, November 16 2012 10:12:34
A ja chcem zase porucit vetru a dazdu, aby fukalo a prsalo.
Predstavte si, ze denno-denne robim vela uzitocnych veci. Som zamestnany clovek a nedokazem sa denne zapajat do diskusie (to na margo urazania sa).
Mame tu ovela vacsie kauzy necinnosti a napriek neporovnatelnym a navyse skutocnym financnym skodam na obcanoch, sa s tym jednoducho nepohlo - lebo stat.
A kym je usmernovany stat? Nie ludmi, nie insituciami, ale zaujmami lobbingovych financnych skupin.
Tak snad moje prispevky sa stanu impulzom pre sebareflexiu zdruzenia. |
, November 16 2012 20:09:29
Áno, "šťať" proti vetru sa na Slovensku zatiaľ nedá, ale možno, že sa to zmení. Nežná revolúcia vzišla od študentov a možno antilobbingová revolúcia vzíde od Rómov, keď im štát siahne na chlieb a oni nám ukážu ako sa robí revolúcia napr. v štýle ich praotcov v Indii. Všade v Európe sú antirešterikčné nepokoje, len Slovania sa dívajú na Európu úplne spokojne, akoby sa nechumelilo. Serpo Skylinku nás neobíde, lebo štát predal Slovaklink a neurobil náhradu pre občanov, ktorí nemajú pokrytie DVB-T. Štát musí zabezpečiť vysielanie zo satelitu aspoň verejnoprávnej RTVS, nakoľko zaviedol zástrčkovú koncesiu. Ja by som bol zato, aby kolektívna žaloba bola na RTVS, lebo bezplatný príjem na celom území nezabezpečuje. Avšak moje právne vedomie neumožňuje k tomu povedať viac. V kocke povedané, ak som platiteľ RTVS , tak mám bezplatný nárok na kartu, ktorá mi dekóduje programy RTVS.Ak by štát bol trochu rozumný poskytne mi kartu Irdeto ICE,aby som mohol nadviazať na doterajší Skylink a nemusel meniť dekódovací systém.. Ale keď sa pozrieme na doterajšie kroky napr. Telekomunikačného úradu SR, tak od štátu neočakávam také ústretové kroky. Ešte sa vrátim k článku. Poplašná reklama na Jojke neustále zneisťuje dôôchodcov a denne riešim minimálne 2-3 telefonáty s touto tematikou. Proste možno treba osloviť Štefana Hríba, aby o tom pobesedoval Pod lampou a zároveň treba Skylink označiť za komerčnú platformu bez viazanosti služieb.Následne by mala RTVS spustiť informačné spoty o dostupnosti RTVS na základe koncesie zo satelitu na ich nových kartách. Proste ja by som nebil do Skylinku, ale radšej by som kopal do RTVS, toť vsjo pre dnešok.PS: skôr som sa nemohol ozvať, lebo mal som veľmi nabitý týždeň a zmysluplné vyjadrenie v tom strese som nevládal napísať... |
, November 17 2012 08:25:30
Pán okap, veľká vďaka za Váš príspevok. Plne s ním súhlasím a zároveň ste nám ako Združeniu SLOVSAT pomohli svojim vyjadrením. Škoda, že ľudí ako ste Vy, je veľmi málo. Prvé podanie na súd je pripravené práve voči RTVS ! Celý týždeň sme riešili argumenty pre a proti, voči komu urobiť prvé podanie. Do úvahy prichádzajú Rada pre vysielanie, RTVS a SOI. U RTVS je drobný problém v tom, že SERPOM77 si doslova vychutnáva dôchodcov tým, ako ich cielene zneužíva. Zatiaľ im nevypína STV1, STV2, ČT1, ČT2 a tlačí na nich cez časopis a "reklamu" JOJ. Je to jednoducho masívny psychologický útok na občanov. My sa snažíme aspoň niečo urobiť , stojí nás to peniaze, čas, nervy a potom sa objavia "pomáhači" ako napr. pán Pewa a anonymne si tu dovoľujú. To by nevadilo, keby sme mali istotu, že sú to len ľudia, ktorí majú čistú dušu a sú sklamaní. U anonymov dnes nemáte žiadnu istotu. Pozrite si Paraboly cz a sk. Celé to tam ovláda a riadi SERPOM77. Pán pewa, Váš druhý príspevok je už zmierlivejší, to ale nič neznamená. Pre mňa budete čistá duša vtedy, keď mi napíšete, čo konkrétne ste Vy urobili. Ak ste urobili len to, že ste členom nášho Združenie SLOVSAT a bojíte sa verejne vyjadriť a preto volíte anonymnú formu, tak sa Vám verejne ospravedlním. |
, November 19 2012 14:58:53
Ja tu ale pan Luteran nie som od toho, aby som robil Vasu pracu! Na tento boj ste sa podujali sam, tak sa tu prosim nelutujte, poriadne vlozte do toho vsetky svoje sily a kontakty, ktore ste si vo svojej profesionalnej sfere vybudovali.
Mozno co-to najdete aj v tej politickej sfere, ved tam medzi tymi 150 vyvolenymi mate aj svojho volebneho favorita. Nasaskoval sa uz dost, treba aby dokazal ze nie darmozrac co mysli iba na seba. Nech iniciuje poslanecky prieskum a zisti kolko penazi ide do vrecka sukromnej firme (towercom) za neopodstatnenu satelitnu distribuciu.
Opakujem, nepoznam nikoho okrem Vas, co by sa hlasil k zdruzeniu. Tak neviem preco takato otazka - ale aj tak odpoviem, nie som a ani nevidim dovod vstupovat do tohto zdruzenia. Pritomnost zdruzenia v tejto oblasti hodnotim kladne, avsak nestotoznujem sa s postupmi ktore praktizujete a vyhlaseniami ktorymi neustale slubujete "poskodenym" uzivatelom skylinku satisfakciu. |
, November 19 2012 17:00:29
pewa, prispevky ktore pises su nadcasove a mudre. aj ing. luteran snad pochopi ze uspech je kladny vysledok vynalozeneho usilia. podla mna sef slovsatu vynaklada usilie na boj proti M77Group, ktore bude priamo umerne vysledku tohto boja. teda nerobi preto nic. len cosi pise na svojom webe a skoro nik to necita. |
, November 19 2012 17:32:55
Pán pewa, škoda, že píšete tak málo a tak sporadicky. Aj z toho mála, čo ste napísali je jasná Vaša frustrácia. Ľudsky Vám rozumiem. Ste rovnaký ako ten pán dôchodca, ktorý mi prišiel povedať svoje sklamanie. " Pán Luterán, sklamali ste ma, nič ste nám dôchodcom nepomohli. Aj tak musíme platiť servisný poplatok. Chcel som sa prihlásiť do Združenia SLOVSAT, nemá to však zmysel". A to som toho pána videl prvýkrát v živote! Potom sme si ešte asi pol hodinku pokecali a pochopil som, že pán je frustrovaný všetkým čo dennodenne prežíva. Vysokými cenami plynu, elektriny, správami v TV, susedmi atď... A on si myslel, že tieto všetky jeho problémy vrátane servisného poplatku mu Združenie SLOVSAT a ja ako osoba vyriešim. A to mu poradil známy. Tak som sa mu snažil vysvetliť, že mu radil zle a Združenie a ani ja mu v jeho problémoch nepomôžeme. Pán dôchodca sa tak trocha aj urazil, ale potom som to našťastie uhral tým, že členský poplatok je 15 eur, čo ho nakoniec odradilo úplne. Pán pewa, neurazte sa, keby ste sa do Združenia hlásili aj Vy, dopadlo by to asi rovnako. A to pritom ani nepoznám Vaše postupy, stačilo len zopár vyhlásení, ktoré ste tu prezentovali. |
, November 19 2012 20:30:37
Kludne sa rozpisem:
- v otazke postupov: v lete ste nabadali ludi, aby doslova spamovali statne institucie jednotnym pamfletom. pritom staci jedno jedine vyjadrenie, ktore sa moze tu na strankach dalej zanalyzovat a hned viete na com ste. si vazne myslite, ze ked je nieco statne, tak to musi skakat ako vy piskate? ale to tak predsa nefunguje, prave naopak, iba co sa dostanete do nevole dalsich ludi. ak prave toto bolo zmyslom, tak gratulujem k dosiahnutym "uspechom".
- v otazke vyhlaseni: verte mi, ze by som si nedovolil prezentovat sa takymito vyhlaseniami ako vy, citacia z paraboly 05.07.2012, 10:51.57:
"Pán Jupi Vám gratulujem, my však zastupujeme státisíce rodín, ktoré s tým majú problémy. Príďte na súd, keď tam budú argumentovať oni."
Zdruzenie bude zastupovat na sude predsalen tych, co o to stoja a silne pochybujem ak sa vam ozve co i len zlomok z tohto cisla. Hadzat cisla mirnix dirnix cosi napoveda.
dakujem za ten pribeh o panovi dochodcovi - to je presne o tych nerealnych (mylnych) nadejach, ktore voci vam ludia maju - to je presne o ludoch co nechcu ani vidiet ani pocut pravdu a ziju s mylnou predstavou zivenou bu-bu-bu vyhlaseniami, ktore navokol vypisujete - aktualne digizone (cakam na den az zistite, ze aj tam to manipuluju)  |
, November 19 2012 21:54:40
Pán pewa, píšete viac, len sa tým odhaľujú Vaše skutočné problémy. Nezdá sa Vám to až tak trocha čudné, len dúfam, že nie choré ?! Nemusíte ma ani citovať, ani sledovať všetky moje aktivity. Čo keby ste nás tak informovali o Vašich, potom by to snáď rozptýlilo pochybnosti. Jedine, že tie aktivity sledovania máte v náplni práce, to by som ešte vedel pochopiť. Žiaľ, začínam mať obavu, kam Vy vôbec patríte. |
, November 20 2012 22:01:02
Už roky sledujem tieto stránky a mrzí ma postupný odklon od technicko informačného obsahu k nejakej zmiešanine politiky a bulváru, ale realita je serpo a tiež postupný prechod programovej ponuky digital z mpeg2 na mpeg4 a to znamená ďalšie náklady na sledovanie satelitnej tv. Som zvedavý, čo potom budú robiť frustrovaní dôchodcovia a státisíce rodín...siahnu do vrecka a kúpia HD prijímač, čo iné. |
, November 21 2012 07:19:03
Citron máte absolútnu pravdu. No ale o nej treba písať! Predvčerom som mal zážitok s jedným pánom doktorom a potom som premýšľal o tom, kde sa podela radosť okolo príjmu a služieb SAT TV. Chystám článok pod pracovným názvom RIADENÝ CHAOS CS SAT TV Hlavný obsah je o tom, že trh SAT TV je síce navonok v ČR a SR slobodným, avšak v podstate je to totálny diktát zopár jednotlivcov umne prepojených cez politiku a peniaze. |
, November 21 2012 10:46:02
Moj ciel bol jediny - dat vam na vedomie moj nesuhlas s tym, ako davate ludom nerealne nadeje.
Ten zvysok co som napisal som vobec nemal v plane pisat, ale vyziadali ste si to sam, tak to tu mate "biele na ciernom".
Ocakaval som, ze sa dozviem nieco viacej o cinnosti zdruzenia, argumenty, ktore by ma presvedcili ze sa mylim. Ale nestalo sa, prisla sebalutost, vyjadrenia koncili protiutokom alebo hladanim konspiracie. Nie, neverim ze ste schopny nieco dosiahnut, vase vyjadrenia su objavovanim ameriky (ze trh sat tv je riadeny, a co preboha v dnesnej dobe nie je riadene financnymi skupinami?).
Myslim, ze kazdy rozumny clovek co sa pusti do debaty s Vami po case prehodnoti zmysel v nej pokracovat. Ja tak robim v tejto chvili.
Prajem vsetkym ludom, co vo vase zdruzenie este veria, aby si zo sklamania nerobili tazku hlavu. |
, November 21 2012 11:49:22
pewva, ano. pozri moj prispevok nieco vyssie 15.11.2012 08:26:57. |
, November 21 2012 13:48:59
Pán pewa, cieľ ste si splnili, dali ste najavo nesúhlas s tým, aké nereálne nádeje ľuďom dávam. Človek nevie, či sa má smiať, alebo plakať. A koho iného ste ešte vo veci SERPO oslovili? A že sa tak hlúpo pýtam. Asi nikoho, lebo to celé na nás len hráte ktohovie z akého teplého zazobaného miestečka, kde si rátate odmeny za podrývanie a skrývate sa za svoj anonym. Vy preto nemôžete byť z princípu rozumný človek. Vy ste taký ten anonym, ktorý "zabreše" na pokyn spoza plota a pritom máte strach, aby Vás nikto neodhalil . Prajem všetkým ľuďom, ktorí veria takýmto jedincom, aby raz mohli vidieť Vašu skutočnú tvár. To by ste odrazu "spievali úplne inú pesničku". |
, November 21 2012 21:02:37
Viete, kedy bola radosť okolo sat prímu, keď sme s kamarátom robili na betónovom kopyte metrovú parabolu z laminátu. Ako návod slúžil nejaký nemecký mesačník o satelitnom príme, prepašovaný kamarátovym otcom z nemecka, čo robil na kamióne. Doniesol tiež konvertor s ožarovačom tuším Fuba, alebo Hirschman...už presne nepamätám, ožarovač bol aj z polarizátorom, magnetickým a satelitný prijímač. Prijímač mal ručné ovládanie ako rádio, stálo to dokopy asi 1000 dm. Drevenú šablónu nám vypočítal a urobil kamarátov otec, samozrejme aj ohnisko, dĺžky tyčiek..., čo na zš učil dielne (dnes už také niečo v škole nieje), hliníkové prechodky doniesol kamarát zo starého ZPA, laminát sme za fľašku zohnali zo Sabinova z Imovy tuším tak sa ten podnik volal...konzolu a tyčky zohnal a pozváral zase nejaký kamarát vo Vukove...potom sme týždeň hľadali satelit...a výsledok bol Sky One, Sky movies, Sky News, Veronika, MTV...všetko v analógu a nekódovane. Už si ani nespomínam, koľko domáceho vína sme vypili pri sledovaní filmov na Sky Movies...Pointa bola v tom, že každý každému pomohol čo mohol, ľudia mali k sebe bližšie...teraz to už nieje, škoda. Ale kto to nezažil to nepochopí. Keď to rozprávam synovi, tak krúti hlavou, prečo to bolo také zložité...a to na tom bolo to pekné a zaujímavé. |
, November 22 2012 09:18:00
ano citron, len dodam ze vtedy bol iny rezim a sledovat zapadnu propagandu malo prichut niecoho zakazaneho. za zmienku stoji filmnet alebo teleclub, ktore boli sice kodovane, avsak jednoduchy dekoder si nato dokazal doma postavit skoro kazdy. sky movies isiel bez kodu myslim 1rok asi 1989...proste teraz je kapitalizmus. vsak sme ho chceli. nie? |
, November 22 2012 10:13:21
Citron, vďaka za pekný príspevok. Ja mám to šťastie, alebo to tak malo byť, že sa TV a neskôr SAT TV príjmom zaoberám odjakživa. Otec ako nadšenec robil antény v Košiciach pre príjem MTV na 4. kanáli Tokaj. Vozil autom Nisa kameru na MMM do Sene a ja som ako dieťa mal úžasný zážitok. Prvýkrát som sa s možnosťami SAT TV stretol v Technickej knižnici na Vazovovej v roku 1976. V časopise Telecommunication som čítal prvú informáciu o telekomunikačných družiciach štátnej pošty v USA. V budove oproti na Správe Rádiokomunikácií som potom o dva roky na oddelení Rozvoja robil diplomovku Dokrytie okresu Senica signálom 2TV programu pomocou TV prevádzačov. Pri množstve tých terénnych profilových rezov a nákladov počítaných na prevádzku pozemských vysielačov, vykrývačov a prevádzačov mi logicky napadlo, že SAT TV je jediným riešením o ekonomike a slobode nehovoriac. A mal som to šťastie, že sa dalo krok po kroku ísť za tým snom SAT TV a uskutočniť ho v praxi. A ten sen ďalej pokračuje a je to a bude to pekné a zaujímavé naďalej. My k tomu peknému môžeme prispieť tým, že sa nebudeme báť slobodne povedať svoj názor. |
, November 22 2012 19:07:15
toto čo je tu, nieje kapitalizmus, toto je komunizmus najhrubšieho zrna kombinovaný s feudalizmom...toto určite väčšina obyvateľstva tejto krásnej krajiny nechcela... |
, November 22 2012 19:39:38
Citron, správne ste to pomenovali. Toto, čo sa deje u nás nemožno nazvať pravým kapitalizmom. Prípad SERPOM77 je toho perfektným dôkazom. Horšie je, že ľudia ako Jazer a Asex sú schopní takýmto podvodom napomáhať. Ktohovie, kvôli čomu ? |
, November 23 2012 08:58:11
pan luteran, to sme še pobavili...samé oblbovanie... |
, November 23 2012 09:06:05
pan citron, vy ste vystudovali politologiu...? suhlasim s tym ze to co je teraz tu, to nikto v 89-tom nechcel...vsak sa hovorilo o akomsi socialme z ludskou tvarou alebo nanajvys demokracii na svedsky sposob...tzv. svedsky socializmus. s tym feudalizmom ste ma pobavil. |
, November 23 2012 09:07:53
Pán jazer, akosi Vám došli argumenty na obhajobu. Už to prestáva byť sranda, však? A to si Vás neviem ani len predstaviť, keby ste pred ľudí museli predstúpiť naživo s Vašimi klamstvami a podvodmi SERPOM77. Ten ksich a Vaše pocity by boli veľmi zaujímavé. |
, November 23 2012 09:44:20
pan luteran, co je to ksich? oblbovat a urazat viete. |
, December 26 2012 14:54:02
prosím poraďte:
- ako postupovať v skyling ... mám Gratis skylink . sk
- oslovila ma firma Eviso...platiť 1,20 Eur servisný poplatok,
- neviem sa s nimi spojiť cez mail
- nemám s nimi zmluvu
NEKOREKTNÉ SPRÁVANIE.... čo s ním |
, December 26 2012 15:08:05
hej uniká mi podstata ??? :
- toto je miesto pragmatikov, alebo ring osobných útokov ?
Prosím pragmaticky poraďte občanovi bytom v Prešove z východu od raja / i daňového / :
- ako sa brániť platim koncesiu RTVS ..... čo s tým ?
- kto je SERPOM77, Eviso...... ???? ja s nimi nič nemám, prečo
otravujú ??? ...
- ak niečo niekto zmluvne posunul .... bezo mňa.... čo je ma do toho ??? |
, December 30 2012 11:41:02
Pán petrik, iba náhodou som zistil, že ste tu pridali svoje diskusné príspevky, ktoré si už asi málokto všimne. Doporučujem Vám pozrieť si informácie o danej problematike v mojich článkoch. Verím, že takto získate určitú predstavu o tom, čo sa deje. Ak máte záujem niečo vo veci tohto podvodu riešiť, pridajte sa k nám do Združenia SLOVSAT. To je zatiaľ jediné, čo Vám viem poradiť. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,602
Najnovší člen: irinaVof
|
|